هنوز به دیدار خدا می روند …

هنوز به دیدار خدا می روند … خدایی که در یک مکعب سنگی خود را حبس کرده !!
خدا همین جاست ، نیازی به سفر نیست ! خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند ، خدا در دستان مردی است که نابینایی را از خیابان رد می کند، خدا در اتومبیل پسری است که مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان می برد ، خدا در جمله ی ” عجب شانسی آوردم”است !!! خدا خیلی وقت است که اسباب کشی کرده و آمده نزدیک من و تو !!! خدا کنار کودکی است که می خواهد از فروشگاه شکلات بدزد ! خدا کنار ساعت کوک شده توست که می گذارد ۵ دقیقه بیشتر بخوابی !!!
از انسانهای این دنیا فقط خاطراتشان باقی می ماند و یک عکس با روبان مشکی ، از تولدت تا آن روبان مشکی چقدر خدا را دیدی ؟! خدا را ۷ بار دور زدی یا زیر باران کنارش قدم زدی ؟ خدا همین جاست، نه فقط در عربستان! خدا زبان مادری تو را می فهمد، نه فقط عربی را !
خدایا دوستت دارم…



نظرات شما عزیزان:

آبران
ساعت21:55---16 فروردين 1393
با سلام خسته نباشید از زحمات شما جهت راه اندازی و آپ کردن وبلاگ بسیج دانش آموزی آموزشگاه تلاش می کنید بسار سپاسگزاری می کنم آرزوی موفقیت برای شما در کسب علم ودانش " از خداوند منان خواهانم.
پاسخ: با سلام خدمت شما جناب آقای آبران معاون آموزشی هنرستان فنی 17 شهریور . از بابت نظر در وبلاگ بسیج دانش آموزی هنرستان بسیار ممنونم. با آرزوی موفقیت رهنما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, | 1:21 | نويسنده : حسن رهنما |

بسیج

بسیج دانش آموزی

بسیج دانش آموزی داراب

بسیج دانش آموزی هنرستان داراب

بسیج دانش آموزی هنرستان فنی هفده شهریور داراب